雲端手機報表想睇就睇 幫您輕鬆管賬

15/05/2023
零售

今日業績好唔好?促銷活動賣多幾多貨?熱賣貨品係邊隻?每間店、每個品牌各自銷情又如何看得清?會計又追攞報表?這些問題經常讓負責數據分析的企業管理層焦頭爛額。

 

在當前發展緊湊、競爭激烈的經濟環境下,企業老闆迫切想隨時隨地快速了解企業所有店舖或者品牌的運營數據,及時掌握企業自身的銷情,從而深挖市場需求,總希望能快人一步適時調整營銷策略,以抓住商機並謀劃企業發展。

 

企業 POS 系統即使有採用數據報表功能,但各式報表形式複雜不一,企業老闆要一眼睇清想要睇的數,就要 IT 部門先將數據匯出到 Excel 再憑人工分析,費時又費力,而數據也容易出錯或過時。

 

營運通可以輕鬆解決睇數難題,更讓企業老闆體驗科技帶來的便捷高效。我們的雲端手機報表以實時同步技術,監控和分析企業的經營數據,透過直觀易明的績效儀表板及可視化圖表,實時清晰展示全企業年/月/日目標完成率,手機一 click 睇晒每間店每日銷情,又或分品牌、分區域睇數,再深入一點,可以睇所有店的七日銷情、同比環比、十大或五大好賣,或自己設定時段比較銷情,一切營運狀況一目了然!

 

數碼時代下「一機在手,隨時show想要睇嘅報表」這樣的科技感,您也想體驗嗎?